10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

در مقاله امروز مسترجیم به معرفی 10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی خواهیم پرداخت. بدست آوردن قدرت و توده عضلانی به این معنا نیست که باید به شدت در باشگاه تمرین کنید و مطمئن شوید که به تدریج عضله بدست می آورید. تمرین در باشگاه مهم است اما برای مشاهده نتایج، باید مواد مغذی ضروری و سوخت مورد نیاز بدن برای ریکاوری و رشد را تامین کنید. با سوخت رسانی صحیح به بدن، جلسه بعدی می توانید قوی تر از قبل به تمرین برگردید.

برای رشد توده های عضلانی بدون چربی و افزایش قدرت نیاز به یادگیری اصول تمرین و مکمل های با کیفیت بالا دارید. ما می دانیم که گشتن در میان مکمل های زیادی که در بازار وجود دارد می تواند کار سخت و طاقت فرسایی باشد؛ به همین دلیل ما این مطلب را آماده کرده ایم تا به شما کمک کنیم حدس و گمان را کنار بگذارید و یک مکمل موثر را خریداری کنید.

مس گینر اپلاید 6 کیلویی Applied CRITICAL MASS برای رشد توده عضلانی

مس گینر اپلاید 6 کیلویی Applied CRITICAL MASS برای افرادی طراحی شده است که افزایش حجم و وزن برایشان سخت است. مس گینر اپلاید دارای فرمولی سرشار از کالری است و شامل سطوح بالایی از پروتئین و کربوهیدرات است. این مکمل اپلاید تضمین می کند که عضلات در حال رشد شما تمام مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و ریکاوری را دریافت می کنند.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

 کراتین اپلاید Applied Creatine Monohydrate

کراتین اپلاید Applied Creatine Monohydrate یک مکمل کراتین مونوهیدرات است که برای افرادی که در تمرینات طولانی مدت یا شدت بالا شرکت می کنند و به دنبال عملکرد بدنی خود هستند، مناسب است. کراتین اپلاید خالص ترین فرمول کراتین مونوهیدرات را ارائه می دهد. مطالعات نشان می دهد که افزایش سطح کراتین به تاخیر در شروع خستگی، افزایش متابولیسم انرژی در سلول های عضلانی و افزایش توانایی کلی بدن کمک می کند.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

 بی سی ای ای آپلاید آمینو هیدرات  Applied BCAA Amino Hydrate

بی سی ای ای آپلاید آمینو هیدرات  Applied BCAA Amino Hydrate یک نوشیدنی برای حین تمرین و ریکاوری است که همه ورزشکاران، بدنسازن، پاورلیفترها، بوکسورها و به طور کلی بدنسازان باید در طول هر تمرین از آن استفاده کنند. آمینو هیدرات BCAA اپلاید برای ارائه حداکثر مقدار آمینو اسیدهای BCAA فرموله شده است که شدت تمرین و طول عمر شما را به حداکثر می رساند و در عین حال، بدن شما را با ترکیبی از الکترولیت ها و نمک ها آبرسانی می کند. این مکمل اپلاید حتی با سیترولین غنی سازی شده است تا پمپ های درون تمرینی را فراهم آورد.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

وی ایزوله اپلاید Applied Nutrition ISO-XP

وی ایزوله اپلاید Applied Nutrition ISO-XP یک مکمل پروتئین است که با استفاده از تمیزترین و با کیفیت ترین پروتئین وی ایزوله شده ساخته شده است. محتوای چربی، کربوهیدرات و قند پایین را ارائه می دهد این در حالی است که در هر وعده 25 گرم پروتئین را ارائه می دهد. وی ایزوله پلاید حاوی سویا نیست و در عوض از لسیتین آفتابگردان به عنوان امولسیفایر استفاده می کند. ISO-XP برای هر کسی که به دنبال افزایش مصرف پروتئین روزانه خود است و در عین حال می خواهد مصرف کربوهیدرات، قند و چربی را به حداقل برساند ایده آل است. ISO-XP باید با آب یا شیر مخلوط شود تا حل شدگی راحت و طعم عالی داشته باشد.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

پمپ ای بی ای اپلاید Applied ABE

پمپ ای بی ای اپلاید Applied ABE  فرمول فوق العاده قوی، بدون محرک، سرشار از نوتروپیک است که برای افزایش تمرکز، افزایش پمپ های عضلانی طولانی مدت در طول شدیدترین جلسات تمرینی ساخته شده است. این مکمل با دقت فرموله شده است و حاوی ترکیبات بسیار مهم و چندین ماده فعال ثبت شده است. مکمل پمپ اپلاید برای تقویت پمپ عضلانی، بهبود انرژی ذهنی، افزایش تمرکز و افزایش پتانسیل تمرینی شما کار می کند.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

پروتئین کازئین اپلاید Applied MICELLAR CASEIN

پروتئین کازئین اپلاید Applied MICELLAR CASEIN برای هر کسی که می خواهد در طول خواب به ماهیچه های خود سوخت رسانی کند، ایده آل است، درست زمانی که مصرف غذا یا نوشیدنی عملی نیست. در این دوره بدن شما می تواند وارد حالت گرسنگی شود و ممکن است شروع به تجزیه بافت عضلانی کند. این می تواند تاثیر منفی روی ریکاوری و عملکرد عضلات داشته باشد. در نتیجه پروتئین کازئین اپلاید به آرامی در یک دوره زمانی ثابت (حداکثر تا 7 ساعت) هضم می شود، بنابراین اسیدهای آمینه مورد نیاز برای سنتز بافت عضلانی را به ماهیچه های شما می رساند و باعث تسهیل ریکاوری و رشد می شود.

پروتئین کازئین یک پروفایل اسید آمینه کامل است و حاوی آمینو اسیدهای شاخه دار BCAA است که بلوک ها ساختمانی برای پروتئین های جدید هستند. با حداقل چربی و کربوهیدرات، این محصول مطمئنا اهداف مورد نظر یک رژیم غذایی کنترل شده با کالری را تکمیل می کند.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

وی پروتئین اوتس کریتیکال اپلاید Applied OATS

با خرید وی پروتئین اوتس کریتیکال اپلاید Applied OATS می توانید یک صبحانه یا میان وعده عالی داشته باشید. ارائه یک ترکیب متعادل از جو سبوس دار 100 درصد ارگانیک؛ سطوح بالای پروتئین را فراهم می آورد و همچنین حاوی پودر MCT (چربی های سالم) است که برای سبک زندگی فعال شما ایده آل است. همچنین می‌توانید کریتیکال اوتس خود را در شیک پروتئینی خود قرار دهید تا حجم عضلانی خود را افزایش دهید. این محصول برای افرادی که به دنبال حجم سازی هستند گزینه ایده آلی است.

پروتئین جو دو سر موجود در این مکمل اپلاید منبع عالی کربوهیدرات برای انرژی و فیبر است که به هضم کمک می کند. همچنین حاوی بیش از 3 گرم فیبر محلول است که می تواند به کاهش سطح کلسترول شما کمک کند.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

کره بادام زمینی اپلاید Applied Fit Cuisine

کره بادام زمینی اپلاید Applied Fit Cuisine منبع طبیعی کاملی از پروتئین است که به وعده غذایی یا شیک پروتئین شما حجم بیشتری می دهد. همچنین منبع عالی فیبر و چربی های سالم است و در 4 طعم خوشمزه موجود است. کره بادام زمینی اپلاید Applied Fit Cuisine از بادام زمینی بود داده شده 100 درصد خالص ساخته شده است و فاقد روغن پالم و همچنین عاری از مواد نگهدارنده است، حتی گیاهخواران و وگان ها می توانند از آن استفاده کنند. این مکمل اپلاید یک گزینه ایده آل برای کسانی است که در افزایش حجم و مصرف کالری اضافی مشکل دارند.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

شیک پروتئین اپلاید Applied High Protein Shake

 شیک پروتئین اپلاید Applied High Protein Shake را می توان به عنوان یک میان وعده یا بعد از تمرین استفاده کرد. این شبک پروتئینی خوشمزه، صاف و یک دست و بدون قند اضافه شده است، چربی پایینی دارد و در هر بطری 42 گرم پروتئین را ارائه می دهد. در 5 طعم خوشمزه ساخته شده است، پروتئین یک عامل ضروری برای بدست آوردن قدرت است، به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی مصرف می کنید.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

کوکی اپلاید Applied Critical Cookie

 کوکی اپلاید Applied Critical Cookie یک میان وعده عالی برای بعد از تمرین است که از آن می توانید برای تجدید انرژی یا تقویت خود استفاده کنید. اندازه کوچک این مکمل باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را در ساک باشگاه خود قرار دهید و آن را به هر جایی که می خواهید با خود حمل کنید. این کوکی طعم فوق العاده ای دارد و می توانید 20 گرم پروتئین را از هر یک عدد کودکی دریافت کند. این محصول در 4 طعم متفاوت ساخته شده است. کوکی اپلاید نه تنها هوس خوردن شیرینی شما را از بین می برد بلکه دارای محتوای پروتئین بالا است.

10 تا از بهترین مکمل های اپلاید برای رشد توده عضلانی

 جمع بندی

ماهیچه های شما فقط در باشگاه ساخته نمی شوند. برای تکمیل تمرینات باید جلسات تمرین خود را با تغذیه مناسب و مکمل همراه کنید. افزایش قدرت و افزایش توده عضلانی به این معناست که باید در بین جلسات تمرینی، بدن خود را به درستی سوخت رسانی کنید. تغذیه کاربردی می تواند حدس و گمان را از شما دور کند تا بتوانید روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *