معرفی 8 مکمل پروتئین ماسل تک پودری : از پروتئین وی تا پروتئین گیاهی

معرفی 8 مکمل پروتئین ماسل تک پودری : از پروتئین وی تا پروتئین گیاهی

در این مقاله قصد داریم 8 مکمل پروتئین ماسل تک پودری را به شما معرفی کنیم. شما می توانید گزینه های متعدد از پروتئین وی تا پروتئین گیاهی که برای اهداف تناسب اندام تان مناسب هستند را پیدا کنید. مکمل پروتئین یکی از مکمل های ورزشی محبوب است که ورزشکاران زیادی از آن استفاده می کنند. این بدان خاطر است که به ورزشکاران کمک می کنند تا به اهداف تغذیه ای خود برسند و افزایش و حفظ عضلات، کاهش وزن و یا صرفا افزایش مصرف پروتئین را تجربه کنند.

چرا باید برای خرید مکمل پروتئین اقدام کنم؟

با توجه به اینکه پروتئین عمدتاً به ساختار، تنظیم و عملکرد بافت‌های ما کمک می‌کند، همه (از جمله کودکان) باید مصرف روزانه مناسبی داشته باشند.

به طور متوسط، فردی که ورزش نمی کند باید حدود 0.36 گرم پروتئین به ازای هر پوند یا هر 453 گرم از وزن بدن خود مصرف کند و این نیاز معمولاً با یک رژیم غذایی متعادل برآورده می شود.

در مقابل، افرادی که به طور منظم به باشگاه می روند یا نوعی فعالیت بدنی انجام می دهند، می توانند از مصرف پروتئین بالاتری بهره مند شوند زیرا به آنها کمک می کند سریعتر به اهداف خود برسند.

به عبارت دیگر، مقدار آن دو برابر می شود، به این معنی که  افراد باشگاهی باید به طور کلی حدود 1 گرم پروتئین به ازای هر پوند یا 453 گرم از وزن بدن خود مصرف کنند.

در اینجا با چالش مواجه می شویم. رسیدن به این پروتئین توصیه شده برای برخی از افراد می تواند چالش برانگیز باشد زیرا بیشتر آن از غذاهای خاصی مانند سینه مرغ، ماهی و تخم مرغ بدست می آید.

علاوه بر این، گیاهخواران و وگان ها ممکن است این کار را به ویژه دشوار بدانند زیرا پروتئین گیاهی به طور قابل توجهی از نظر حجم کمتر از همتای حیوانی خود است. این دقیقا همان جایی است که پودر پروتئین کمک می کند! با این حال، همانطور که شروع به تحقیق می کنید، ممکن است گیج شوید زیرا انواع مختلفی از پودرهای پروتئینی در بازار وجود دارند که به نوبه خود این سوال را ایجاد می کند کدام پودر پروتئینی مناسب است؟

انواع پودرهای پروتئینی

قبل از اینکه به معرفی 11 مکمل پودر پروتئین ماسل تک بپردازیم، چند نکته وجود دارد که باید آنها را روشن کنیم.

اولاً، مردان به پروتئین بسیار بیشتری نیاز دارند، زیرا آنها معمولاً فرم بدنی بزرگتری نسبت به زنان دارند. در نتیجه، بسته به نیازهای غذایی و اهداف تناسب اندام، نیازها نیز می توانند متفاوت باشند.

علاوه بر این، پودرهای پروتئینی جایگزینی برای یک وعده غذایی نیستند، بلکه مکملی هستند که می توانند به شما در دستیابی به اهداف مورد نظرتان کمک کنند. این بدان معناست که نباید به جای صبحانه خوردن از شیک پروتئینی استفاده کنید فقط به این خاطر که اثر مشابهی دارند.

با در نظر گرفتن این موضوع اگر صبح ها چند تخم مرغ یا مقداری ماست می خورید، یک پیمانه پودر پروتئین به وعده غذایی خود اضافه کنید تا یک قدم به اهداف خود نزدیکتر شوید.

1- پودرهای پروتئین وی

 به عنوان رایج ترین نوع، پودرهای پروتئین وی از شیر تهیه می شود، به این معنی که حاوی مقداری لاکتوز هستند، در حالی که نسخه های ایزوله حاوی مقدار بسیار کمی از آن هستند.

این پودرهای پروتئینی برای افرادی که ورزش های سنگین انجام می دهند ایده آل هستند زیرا قدرت عضلانی را افزایش می دهند و همچنین به ریکاوری کمک می کنند. علاوه بر این، پودرهای پروتئین وی باعث کاهش توده چربی و کاهش اشتها و در نتیجه احساس سیری می شود.

2-  پودرهای پروتئین تخم مرغ

جای تعجب نیست که پودرهای پروتئین تخم مرغ یکی از محبوب ترین انواع مکمل پروتئین هستند و فواید زیادی دارند. این دست از محصولات بالاترین امتیاز PDCAAS را دارند و همچنین حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری هستند که بدن به تنهایی قادر به تولید آنها نیست.

همچنین، این پودرهای پروتئینی احساس سیری را افزایش می دهند اما به طور قابل توجهی کمتر از پروتئین وی. این مکمل پروتئین وی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به لبنیات حساسیت دارند.

3- پودرهای پروتئین کازئین

مانند پودرهای پروتئین وی، پروتئین های کازئین نیز از شیر مشتق می شوند اما بسیار کندتر جذب می شوند. در نتیجه عضلات شما به تدریج در معرض اسیدهای آمینه قرار می گیرند و در نتیجه سرعت تجزیه پروتئین کاهش می یابد.

این نوع پروتئین برای افرادی که تمرینات قدرتی انجام می دهند بسیار مناسب است و به دلیل ماهیت آزادسازی آهسته یا کند آنها برای تمرینات آخر شب ایده آل هستند.

4- پودرهای پروتئین نخود

پودرهای پروتئین نخود که در میان گیاهخواران و وگان ها محبوبیت پیدا کرده اند، از نخود زرد که سرشار از فیبر است و حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری (EAA) است، ساخته شده است.

علاوه بر این، آنها حاوی مقدار زیادی BCAA هستند که برای افرادی که می خواهند قدرت عضلانی و ترکیب بدن خود را بهبود بخشند توصیه می شود.

پودرهای پروتئین نخود معمولاً با پروتئین های وی مقایسه می شوند زیرا نتایج مشابهی را نشان می دهند، اگرچه تحقیقات گسترده تری مورد نیاز است.

به عبارت ساده، اگر به دنبال یک پروتئین گیاهی هستید که نتایج امیدوارکننده ای از خود نشان دهد، این پودرها می توانند گزینه بسیار خوبی باشند.

5- پودرهای پروتئین برنج قهوه ای

پودرهای پروتئینی ساخته شده از برنج قهوه ای یکی دیگر از انواع مکمل های پروتئین گیاهی عالی است، اما “قدرت” آنها در مقایسه با پروتئین وی به طور قابل توجهی ضعیف تر است.

علاوه بر این، آنها حاوی تمام اسیدهای امینه ضروری EAA هستند، اما از آنجایی که سطح لیزین آنها بسیار کم است، پودرهای پروتئین برنج قهوه ای یک پروتئین کامل در نظر گرفته نمی شوند. با این حال، آنها تا حد زیادی به بهبود ساختار بدن کمک می کنند و می توانند برای افرادی که تمرینات مقاومتی انجام می دهند به خوبی کار کنند.

6- پودر پروتئین شاهدانه

پودرهای پروتئین شاهدانه هیچ اثری از THC ندارند، اما علاوه بر EAA سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند. با این حال، درست مانند پودرهای پروتئین ساخته شده از برنج قهوه ای، سطح لیزین و لوسین پایین است، به این معنی که آنها پروتئین کامل نیستند. در هر صورت، تحقیقات نشان داده است که پودرهای پروتئین شاهدانه به خوبی هضم می شوند و می توانند به شما در رسیدن به اهداف مورد نظرتان کمک کنند.

از آنجایی که انواع پودرهای پروتئینی موجود را مشخص کردیم، زمان آن رسیده است که به این سوال پاسخ دهیم که کدام پودرهای پروتئینی بهترین هستند؟

خوب، هیچ پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ندارد! همه آنها منبع غلیظ پروتئین هستند، اما برخی از آنها موثرتر از بقیه هستند. به عنوان مثال، پودرهای پروتئین وی برای عضله سازی ایده آل هستند، در حالی که پودرهای کازئین می توانند به کاهش وزن کمک کنند.

علاوه بر این، پودرهای پروتئین گیاهی هضم طولانی تری دارند، به این معنی که احساس سیری را افزایش می‌دهند، که می‌تواند به کاهش وزن شما کمک زیادی کند. به عنوان یک قاعده کلی، مواردی را انتخاب کنید که با اهداف شما مطابقت دارند.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

در ادامه لیستی از مکمل های ماسل تک را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید با بررسی هر محصول مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

1- مکمل پروتئین وی ماسل تک نیتروتک MuscleTech NITRO-TECH WHEY PROTEIN

پودر پروتئین وی Nitro-Tech  ماسل تک به عنوان اولین انتخاب ما، برای علاقه مندان به تناسب اندامی است که به دنبال بهبود توده عضلانی و قدرت خود هستند. این محصول انتخاب شماره یک ورزشکاران حرفه ای و بدنسازان است. این فرمول حاوی ترکیبی از ایزوله پروتئین وی، پپتیدها و چندین ماده دیگر است که نوید نتایج بهتری نسبت به سایر پودرهای پروتئین وی می دهد.

به طور خاص، این فرمول از 30 گرم پروتئین (یک ماده مغذی درشت مغذی ضروری برای ساخت توده عضلانی) و همچنین 3 گرم کراتین ساخته شده است که به عضلات کمک می کند تا انرژی تولید کنند. در نهایت 6.8 گرم BCAA و 8 گرم گلوتامین ریکاوری را بسیار سریعتر می کند.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

2- پروتئین 8 ساعته پلاتینیوم ماسل تک Muscletech Platinum 8-Hour Protein

بهترین چیز در مورد پروتئین 8 ساعته پلاتینیوم ماسل تک Muscletech Platinum 8-Hour Protein برای حجم سازی این است که در هر نقطه ای از روز، چه بعد از تمرین، در بین وعده های غذایی یا درست قبل از خواب استفاده کنید. این مکمل ترکیبی عالی از 7 منبع پروتئینی است که قدرت و عضلات بدون چربی شما را بهبود می بخشد. همچنین این پودر پروتئین ریکاوری را سرعت می بخش، بنابراین می توانید با درد عضلانی خداحافظی کنید.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

3- پروتئین وی نیتروتک رپید ماسل تک MuscleTech NITRO-TECH RIPPED

پروتئین وی نیتروتک رپید ماسل تک MuscleTech NITRO-TECH RIPPED یک مکمل پروتئینی است که به کاهش وزن شما کمک می کند. این مکمل به دلیل ترکیبات منحصر به فرد پپتیدهای وی، ایزوله و کنسانتره به ساخت عضلات بدون چربی شما کمک می کند.

این محصول با MCT ها و ال تارترات غنی سازی شده است که به تقویت اندام بدون چربی شما کمک می کند. عصاره چی سبز و گل رز موجود در آن دارای خواص آنتی اکسیدانی است و این پودر پروتئین را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

4- پروتئین نیتروتک وی گلد ماسل تک MuscleTech NITRO-TECH 100% WHEY GOLD

برای ساخت توده عضلانی خود به مکمل پروتئین نیتروتک وی گلد ماسل تک MuscleTech NITRO-TECH 100% WHEY GOLD نیاز خواهید داشت. این مکمل با کیفیت بالا حاوی 24 گرم پروتئین است که  سرشار از اسیدهای آمینه است که نه تنها به بهبود اندام بلکه عملکرد شما کمک می کند.

با مصرف این مکمل، به لطف 4 گرم گلوتامین فورا احساس افزایش انرژی خواهید کرد، در حالی که 5.5 گرم BCAA از ریکاوری سریع پشتیبانی می کند.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

5- پروتئین گیاهی ماسل تک MuscleTech PLANT PROTEIN

نگران نباشید ما گیاهخواران و وگان ها را فراموش نکرده اید. در حالی که تمام پودرهای ذکر شده در بالا بر پایه حوانی هستند، این محصول مستقیما از دل طبیعت می آید. از همان ابتدا شما هیچ تفاوتی در طعم و بافت احساس نخواهید کرد، زیرا ماسل تک این پودر پروتئین گیاهی طعم دار را تولید کرده است.

علاوه بر این، 25 گرم پروتئین ریکاوری شما را افزایش می دهد و به عضله سازی شما کمک می کند، در حالی که آنزیم Optizome P3 Hydrolizer عملکرد شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

6- پروتئین وی ماسل تک MuscleTech GRASS-FED 100% WHEY PROTEIN

پروتئین وی ماسل تک MuscleTech GRASS-FED 100% WHEY PROTEIN فاقد مواد افزودنی، طعم دهنده های مصنوعی و قند است. به همین دلیل؛ هضم این مکمل بسیار ساده تر است و برای افرادی که مشکلات رژیم غذایی را تجربه می کنند ایده آل است. شما می توانید از این محصول در انواع دستورالعمل ها از جمله اسموتی ها، پودینگ ها و حتی قهوه استفاده کنید.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

7- پروتئین وی ایزوله کلیر ماسل تک MuscleTech ISO Whey Clear

پروتئین وی ایزوله کلیر ماسل تک MuscleTech ISO Whey Clear دارای فرمولی تمیز است و در دو طعم توت لیمویی و پرتقال تولید شده است. ترکیب آن بسیار ساده است و بافت سبکی دارد. 220 میلی گرم پروهیدرولاز موجود در مکمل به تجزیه پروتئین به راحتی کمک می کند و از نظر بالینی ثابت شده است که جذب BCAA را تا 20٪ افزایش می دهد. در نهایت، هیچ چربی یا قندی در فرمول گنجانده نشده است.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

8- پروتئین وی ماسل تک MuscleTech Whey + Muscle Builder

پروتئین وی MuscleTech Whey + Muscle Builder به شما کمک می کند تا عضلات بدون چربی بسازید. این محصول حاوی 6.6 گرم BCAA به همراه 30 گرم پروتئین است. بنابراین از تجزیه عضلات در حین تمرین جلوگیری می کند.

بهترین مکمل پروتئین ماسل تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *