مکمل گلیسرول چیست؟ معرفی مکمل AQ ایوژن، CGP متابولیک و Volume مگنوم

مکمل گلیسرول چیست؟ معرفی مکمل AQ ایوژن، CGP متابولیک و Volume مگنوم

در مقاله امروز مسترجیم در مورد مکمل گلیسرول چیست؟ معرفی مکمل AQ ایوژن، CGP متابولیک و Volume مگنوم صحبت خواهیم کرد. گلیسرول یک ماده شیمیایی طبیعی و مکمل ورزشی محبوب است که معمولا برای کمک به افزایش قدرت عضله سازی در طول تمرین استفاده می شود.

اگر اهل بدنسازی، مسابقات بدنسازی یا دو و میدانی هستید، فواید گلیسرول می تواند به شما در رسیدن به اهداف جدید با القای پمپ های قدرتمند و ریکاوری سریعتر عضلات کمک کند.

گلیسرول چیست؟

گلیسرول که به نام گلیسیرین نیز شناخته می شود یک عنصر ضروری از تری گلیسیریدها است که نوع اصلی چربی در جریان خون، چربی ها و روغن های طبیعی هستند.

با این حال، قسمت “تری” به اسیدهای چرب اشاره دارد و هیچ چربی واقعی در “گلیسرول” وجود ندارد و سطح تری گلیسیرید شما را افزایش نمی دهد.

گلیسرول حاوی 4 کالری در هر گرم است (درست مانند پروتئین و کربوهیدرات ها) و باید توسط کبد شما به گلوکز تبدیل شود تا انسولین شما را افزایش ندهد یا سطح گلوکز خون را افزایش ندهد.

مزایای گلیسرول قبل از تمرین

در ادامه به برخی از مزایای گلیسرول اشاره خواهیم کرد:

هیدراتاسیون را افزایش می دهد

ورزشکاران استقامتی که سعی در محافظت از خود در برابر کم‌آبی بدن دارند، مدت‌هاست که از گلیسرول برای هیدراته کردن زیاد استفاده می‌کنند و در مطالعات موردی انسانی نشان داده شده است که بی‌خطر، به سرعت جذب و بسیار مؤثر است.

گلیسرول چیزی را ایجاد می کند که از نظر علمی به عنوان یک شیب اسمزی در گردش خون شناخته می شود که به احتباس مایعات کمک می کند. به عبارت دیگر، در کشیدن آب به عضلات و سلول های شما عالی عمل می کند.

در واقع، ورزشکاران استقامتی که در دماهای شدید تمرین می‌کنند یا مسابقه می‌دهند، به میزان 1.2 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در یک ساعت منتهی به مسابقه‌شان برای هیدراتاسیون بسیار زیاد شناخته شده‌اند.

با این حال، این میزان مصرف بسیار بیشتر از آن چیزی است که بیشتر مردم برای هیدراته کردن بدن خود نیاز دارند.

پمپ عضلانی را افزایش می دهد

هر ورزشکار و بدنسازی که به دنبال افزایش حجم عضلانی است، می خواهد میزان پمپ عضلانی خود را در باشگاه افزایش دهد. زمانی که سلول ها متورم و پر هستند، عضلات به سادگی بهتر به نظر می رسند. دو راه برای کمک به رسیدن به این هدف با مکمل وجود دارد.

شما می توانید مقدار اکسید نیتریک و جریان خون را با مکمل ال سیترولین و/یا نیتروسیگین  افزایش دهید و می توانید عضلات خود را با کراتین و/یا گلیسرول هیدراته کنید .

استقامت، توان هوازی و غیر هوازی را افزایش می دهد

نشان داده شده است که گلیسرول تاثیر مثبتی بر توان خروجی هوازی و بی هوازی و همچنین افزایش 21 تا 24 درصدی در زمان استقامت دارد.

محققان دقیقاً در مورد اینکه چرا به نظر می رسد تأثیر مثبتی دارد اطلاعاتی ندارند. یک فرضیه این است که افزایش هیدراتاسیون به تاخیر در شروع خستگی عضلانی یا سیستم عصبی مرکزی (CNS) کمک می کند.

ورزش‌هایی مانند اسکات و ددلیفت واقعاً می‌توانند بر CNS شما تأثیر بگذارند، بنابراین اگر مکمل گلیسرول به تأخیر خستگی CNS کمک می‌کند، ممکن است به شما کمک کند به‌ویژه در روزهای تمرینی فوق‌العاده سخت.

همچنین اعتقاد بر این است که ارتباط مستقیمی بین مصرف گلیسرول و تولید انرژی وجود دارد.

صرف نظر از علت دقیق افزایش عملکرد، چندین مطالعه تأثیر مثبتی را برای ورزشکاران به ویژه در دماهای گرم نشان داده است.

Metabolic Nutrition CGP بهترین مکمل گلیسرول ضد نفخ

 مکمل CGP متابولیک نوتریشن بهترین مکمل گلیسرول برای مبارزه با نفخ و گرفتگی است. این مکمل بدون قند، گلوتن و وسیا است و در هر وعده 10 گرم کراتین گلیسرول فسفات را ارائه می دهد. می توانید از بین گزینه های بدون طعم، بلو رزبری، میوه پانچ یا سیب سبز انتخاب داشته باشید. اسیدهای آمینه و گلیسرول باعث افزایش گشتاور عضلانی، انرژی، رشد و استقامت می شوند و در عین حال سرعت ریکاوری را بعد از تمرینات شدید افزایش می دهند.

این مکمل گلیسرول همچنین تجمع اسید لاکتیک را کاهش می‌دهد و عضلات دردناک را تسکین می‌دهد و هیچ فاز بارگیری یا نفخ آبی (مانند کراتین معمولی) وجود ندارد.

متابولیک نوتریشن مکمل CGP را فوق‌العاده تمیز بدون کالری، لاکتوز، چربی ترانس، پرکننده‌ها، مواد نگهدارنده، افزودنی‌ها یا آمینو اسپک تولید کرده است.

  • 10 گرم کراتین گلیسرول فسفات.
  • گزینه های بدون طعم و طعم میوه ای.
  • گشتاور و انرژی عضلات را افزایش می دهد.
  • با نفخ و گرفتگی معده مقابله می کند.
  • به درد عضلانی و ریکاوری کمک می کند.
  • بدون قند، گلوتن یا سویا.

مکمل گلیسرول چیست؟ معرفی مکمل AQ ایوژن، CGP متابولیک و Volume مگنوم

Evogen EVP AQ بهترین مکمل گلیسرول مایع

اگر فرم مایع را به پودر گلیسرول ترجیح می دهید، Evogen EVP AQ یک انتخاب عالی است. این گلیسرول مایع ممتاز یک القا کننده پمپ بدون طعم برای عملکرد چشمگیر در هر زمان در باشگاه است.

در هر وعده  20 گرم گلیسرول گیاهی، 2.5 گرم بتائین، 20 گرم کربوهیدرات و 90 کالری به شما می دهد.

شما همچنین 50 میلی گرم از ترکیب اکسید نیتریک S7 را با عصاره دانه قهوه سبز، عصاره چای سبز، عصاره زردچوبه، گیلاس ترش، بلوبری، کلم بروکلی و کلم پیچ دریافت می کنید.

این مکمل یک منبع خوب از ویتامین C نیز است، به طوری که 250 میلی گرم در هر وعده برای حمایت از عملکرد و رشد عضلات ارائه می دهد.

Evogen می‌گوید گلیسرول مایع به شما کمک می‌کند وزنه‌ها را برای مدت طولانی‌تری بلند کنید.

  • گلیسرول مایع بدون طعم که به راحتی بلعیده و مخلوط می شود.
  • 20 گرم گلیسرول گیاهی و 2.5 گرم بتائین در هر وعده.
  • 50 میلی گرم مخلوط اکسید نیتریک S7 برای حمایت از مواد مغذی.
  • حاوی عصاره دانه قهوه سبز و چای است.
  • از عملکرد ماهیچه ها و رشد بدون چربی پشتیبانی می کند.
  • پمپ های قدرتمند را افزایش می دهد.

مکمل گلیسرول چیست؟ معرفی مکمل AQ ایوژن، CGP متابولیک و Volume مگنوم

Magnum Nutraceuticals Volume بهترین مکمل گلیسرول برای استقامت عضلانی

Magnum Nutraceuticals Volume بهترین مکمل گلیسرول برای استقامت عضلانی است که پمپ های پارگی پوست را تشویق می کند که نتایج قابل توجهی را به همراه دارد.

این مکمل پودر جریان خون و استفاده از اکسیژن را برای عملکرد غالب تناسب اندام افزایش می دهد، در حالی که مواد مغذی اضافی به ماهیچه ها کمک می کند تا بهبود یابند و سریعتر رشد کنند.

1500 میلی گرم پودر گلیسرول هیدرومکس در هر پیمانه، به اضافه 1000 میلی گرم ال آرژنین و 120 میلی گرم عصاره پوست درخت کاج فرانسوی وجود دارد.

50 میلی گرم از ترکیب عصاره گیاهی تقویت کننده S7 شامل دانه قهوه سبز، چای سبز، زردچوبه، گیلاس ترش، بلوبری، کلم بروکلی و کلم پیچ است.

شما می توانید از این مکمل گلیسرول 100% بدون محرک 20 تا 30 دقیقه قبل از یک جلسه تمرین قدرتی استفاده کنید تا قدرت عضلانی خود را به سطح بعدی برسانید.

  • منبع امن انرژی طبیعی
  • 1500 میلی گرم پودر گلیسرول هیدرومکس.
  • 50 میلی گرم از مخلوط عصاره گیاهی S7
  • قدرت و توان بار کاری را افزایش می دهد.
  • 100% بدون محرک

مکمل گلیسرول چیست؟ معرفی مکمل AQ ایوژن، CGP متابولیک و Volume مگنوم

سوالات متداول درباره مکمل های گلیسرول

حالا که با بهترین مکمل های گلیسرول آشنا شدید متداول‌ترین سؤالات درباره گلیسرول و فواید آن را بررسی کنیم.

گلیسرول برای چه مواردی استفاده می شود؟

گلیسرول برای تامین انرژی و مواد مغذی عضلات در طول تمرین استفاده می شود. این در اصل یک تقویت کننده عضلانی بزرگ است که از پمپ های قدرتمند و رشد عضلانی بدون چربی پشتیبانی می کند.

بسیاری از بدنسازان و مربیان قدرتی اختصاصی قبل از رفتن به باشگاه گلیسرول مصرف می کنند تا پتانسیل عضلانی را به حداکثر برسانند و مطمئن شوند که بدنشان بهترین پشتیبانی را برای بلند کردن بدنش دارد.

علاوه بر عضله سازی و مکمل های غذایی، گلیسرول برای درمان های پوستی برای بهبود سلامت پوست نیز استفاده می شود.

گلیسرول از چه چیزی ساخته شده است؟

گلیسرول یک ترکیب شیمیایی ساده است که از الکل سه کربنه و سه گروه هیدروکسیل (هیدروژن و اکسیژن) ساخته شده است.

گلیسرول که به آن گلیسیرین نیز گفته می شود، یک ترکیب طبیعی است که بر روی مولکول های اسید چرب خاصی یافت می شود.

از نظر مکمل های گلیسرول، گلیسرول از پروتئین ها، گلوکز و تری گلیسرول ساخته می شود و ممکن است با سایر مواد مغذی ترکیب شود تا فواید بیشتری ارائه دهد.

چه مقدار گلیسرول باید مصرف کنید؟

مهم است که مقدار توصیه شده گلیسرول را همانطور که روی برچسب محصول ذکر شده است مصرف کنید. هر مارک مکمل دستورالعمل متفاوتی دارد است، بنابراین برای اطمینان باید دوز اسکوپ را بررسی کنید.

زمانی که طبق توصیه مصرف شود، که معمولاً یک پیمانه پودر یا 2 قاشق غذاخوری است. مکمل‌های گلیسرول مایع باعث افزایش عملکرد در ورزش های هوازی و غیرهوازی می شوند.

اگر در مورد میزان گلیسرول مصرفی خود نگرانی دارید، با یک متخصص پزشکی قابل اعتماد مشورت کنید.

آیا گلیسرول به شما پمپ بهتری می دهد؟

گلیسرول با فرستادن مواد مغذی به عضلات، افزایش قدرت، قدرت، استقامت و ریکاوری عضلات، پمپ بهتری به شما می دهد.

مطالعات نشان می دهد که بیش از 3 میلیون آمریکایی از مکمل های تقویت کننده عضلات مانند گلیسرول استفاده می کنند، زیرا این مکمل ها راهی طبیعی برای به حداکثر رساندن پمپاژ و توسعه عضلات بزرگتر و لاغرتر ارائه می دهند.

آیا می توانم گلیسرول را هر روز مصرف کنم؟

تا زمانی که دوز توصیه شده را رعایت کنید، مصرف روزانه گلیسرول بی خطر است.

کدام مکمل گلیسرول را انتخاب کنیم؟

مارک های با کیفیت و مکمل های گلیسرول زیادی وجود دارد، اما بزرگترین عامل در تصمیم گیری برای مصرف مکمل، محتوای گلیسرول است.

دوز مصرفی را بررسی کنید تا ببینید در هر وعده چقدر گلیسرول دریافت می کنید، زیرا هر چه گلیسرول بیشتر باشد، سوخت عضلات شما را بیشتر می کند.

همچنین، به دنبال مواد اضافی مانند سیترولین مالات و ترکیب عصاره گیاهی S7باشید که ممکن است برای بدن شما مفید باشد.

نکته دیگری که هنگام خرید مکمل های گلیسرول باید در نظر داشت تنوع طعم ها است.

می توانید پودر گلیسرول بدون طعم یا مکمل هایی با طعم ترش یا شیرین دریافت کنید.

جمع بندی

به عنوان یک ماده شیمیایی طبیعی، گلیسرول یک مکمل رایج برای عملکرد ورزشی و کاهش وزن است.

مکمل های گلیسرول برای تقویت ماهیچه ها و افزایش تمرینات قدرتی به ارتفاعات جدید ایده آل هستند.

اگر می‌خواهید ماهیچه‌های خود را تحریک کنید و خود را برای پمپ‌های پرقدرت آماده کنید تا تمرینات خود را متحول کنید، از مکمل های گلیسرول معرفی شده در بالا استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *