نقد و بررسی مکمل گلوتامین درایو ناترکس

نقد و بررسی مکمل گلوتامین درایو ناترکس

در مقاله امروز ورزشیک ما به بررسی مکمل گلوتامین درایو ناترکس خواهیم پرداخت. گلوتامین یک اسید آمینه است که در واقع نتیجه می دهد و از بسیاری جهات به بدن شما کمک می کند. طبق گفته ویکی پدیا ال-گلوتامین دارای عملکردهای بیوشیمیایی متنوع و کاربردهای فراوانی است. گلوتامین در 15-10 سال گذشته به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است و نشان داده است که در درمان بیماری های جدی، جراحات، تروما، سوختگی، سرطان و عوارض جانبی مربوط به درمان آن و همچنین در بهبود زخم بیماران پس از عمل مفید است.

با این حال، ال-گلوتامین بیشتر به عنوان مکملی برای رشد عضلانی و ریکاوری عضلات و برای کمک به سنتز پروتئین در تمرینات وزنه برداری، بدنسازی و سایر ورزش هایی که نیاز به استقامت دارند، به بازار عرضه می شود. پس از فعالیت بدنی شدید (مانند بدنسازی و وزنه برداری)، بدن شما مقادیر زیادی ال-گلوتامین را از فراوان ترین منبعی که در اختیار دارید یعنی عضلات جذب می کند. بنابراین، کمبود این اسید آمینه مهم می تواند منجر به تجزیه عضلات (معروف به کاتابولیسم) شود. با این حال گلوتامین درایو ناترکس ساخته شده است تا به شما کمک کند.

با مصرف یک رژیم غذایی متعادل از سبزیجات تازه، گوشت بدون چربی، ماهی و لبنیات، مطمئن خواهید شد که دوز مناسبی از ال-گلوتامین طبیعی را از این غذاها دریافت می کنید تا به ریکاوری عضلات کمک کند. اگر به دنبال تقویت بیشتر هستید، شیک های پروتئینی (از آنجایی که حاوی حداقل 3 گرم گلوتامین هستند) و پودرهای ا-گلوتامین جداگانه (مانند Nutrex Research Glutamine Drive) به طور گسترده در دسترس هستند. مکمل ال-گلوتامین می تواند به حفظ یکپارچگی عضلانی، حمایت از عملکرد سیستم ایمنی و کمک به ریکاوری عضلات کمک کند.

برای خرید مکمل Nutrex Research Glutamine Drive از فروشگاه ورزشیک کلیک کنید.

توضیحات مختصر و ویژگی های مهم مکمل گلوتامین درایو ناترکس

Nutrex Research Glutamine Drive  حدود 5 گرم ال-گلوتامین خالص در هر وعده را برای پر کردن سریع سطوح گلوتامین در بدن پس از تمرینات سخت به منظور پشتیبانی از ریکاوری سریع‌تر پس از تمرین ارائه می‌کند. بنابراین هدف اصلی این محصول کاهش هرچه سریعتر تحلیل عضلانی ناشی از تمرین، رژیم غذایی نامناسب یا استرس است.

مکمل گلوتامین درایو ناترکس به عنوان یک نوشیدنی ریکاوری بعد از تمرین طراحی شده است. با این حال، مصرف آن قبل از تمرین نیز منطقی است تا مطمئن شوید که بدن شما در طول تمرین کم نمی آورد. حتی اگر قبل از تمرین مصرف شود، باید کاملاً آگاه باشید که گلوتامین مانند اکثر مکمل‌های قبل از تمرین تأثیری بر بهبود عملکرد ورزشی شما در طول تمرین نخواهد داشت. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که ال-گلوتامین انرژی شما را افزایش دهد و استقامت و تمرکز ذهنی را افزایش دهد تا بتوانید طولانی تر و سخت تر با تمرینات خود ادامه دهید.

  • 5 گرم ال-گلوتامین در هر وعده (1 پیمانه)
  • 60 یا 200 وعده در هر ظرف
  • فرم پودر بدون طعم دارد و سریع حل می شود
  • ایده آل برای ریکاوری عضلات
  • فاقد فیلر یا افزودنی است

نقد و بررسی مکمل گلوتامین درایو ناترکس

لیست مواد تشکیل دهنده

مکمل گلوتامین درایو ناترکس حاوی 100٪ ال-گلوتامین خالص است که یکی از موادی است که به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. هیچ ماده دیگری در این محصول وجود ندارد.

نقد و بررسی مکمل گلوتامین درایو ناترکس

فواید مکمل گلوتامین درایو ناترکس

تمام اثرات اثبات شده متعدد گلوتامین به عنوان یک مکمل غذایی را می توان به Nutrex Research Glutamine Drive نسبت داد:

  • تجزیه عضلات ناشی از تمرین، رژیم غذایی یا استرس را کاهش می دهد
  • ریکاوری عضلات بعد از تمرین را افزایش می دهد
  • سنتز پروتئین را تقویت می کند (به حفظ تعادل نیتروژن مثبت در بافت عضلانی کمک می کند)
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
  • تولید و ترشح هورمون های رشد را افزایش می دهد
  • به افزایش ذخایر گلیکوژن کبد کمک می کند
  • به هضم بهینه و جذب مواد مغذی کمک می کند
  • فلور روده سالم برای سلامت کلی ضروری است

مزایای کلیدی مکمل گلوتامین درایو ناترکس عبارتند از:

  • ایده آل برای مصرف روزانه
  • ال-گلوتامین فوق العاده خالص با بالاترین کیفیت
  • بهبود ریکاوری عضلات
  • گلوتامین پلاسما را شارژ می کند
  • بدون مواد ممنوعه
  • عاری از هرگونه طعم، رنگ، شیرین کننده و پرکننده مصنوعی
  • فاکتور ترکیبی عالی – به راحتی می توان به هر نوشیدنی دلخواه اضافه کرد

معایب مکمل گلوتامین درایو ناترکس

با توجه به اینکه این محصول بسیار ساده است – تنها با یک عنصر، یافتن هر گونه نقص یا غیرمنطقی دشوار است. ما فقط دو توصیه داریم:

این محصول بدون طعم عرضه می شود و اگر گزینه های طعم دار هم ساخته می شد خوب بود. برای کسانی که گلوتامین را منحصراً با آب مصرف می کنند و آن را با نوشیدنی های دیگر یا مکمل های طعم دار دیگر مخلوط نمی کنند گزینه های طعم دار مصرف ساده تری دارد.

Nutrex Research Glutamine Drive تخمیر نشده است. بدون پرداختن به جزئیات زیاد، فقط می گوییم که ال-گلوتامین تخمیر شده شکل آسان تری از گلوتامین را برای بدن فراهم می کند.

ظرف مکمل گلوتامین درایو ناترکس کاملاً بلند است، و به سختی می توانید دست خود را به اندازه کافی در آن بکشید. این امر مخصوصاً اگر دست‌های بزرگی دارید مصرف را سخت می کند.

دسته اسکوپ خیلی کوتاه است.

عوارض جانبی مکمل گلوتامین درایو ناترکس و هشدارها

مطالعات نشان داده اند که مصرف کوتاه مدت و بلندمدت مکمل گلوتامین در انسان بی خطر است.

در صورت بارداری یا شیردهی از آن استفاده نکنید. قبل از شروع رژیم غذایی یا برنامه ورزشی با پزشک خود مشورت کنید.

نقد و بررسی مکمل گلوتامین درایو ناترکس

مکمل گلوتامین درایو ناترکس ساخت کجاست؟

Nutrex Research در سال 2002 تاسیس شد و در مرکز پیشرفته 80000 فوت مربعی خود در Oviedo، فلوریدا مرکزی فعالیت می کند. تمرکز آنها همیشه بر روی توسعه مکمل های نوآورانه و با کیفیت بالا با طعم برتر بوده است که توسط موثرترین مواد تشکیل شده است.

Nutrex اولین بار با فناوری پیشرفته کپسول مایع خود صنعت مکمل را تحت تأثیر قرار داد و LIPO6® را به نامی آشنا ساخت که نمادی برای نتایج کاهش وزن قوی‌تر و سریع‌تر شد. از آن زمان، تقریباً 20 سال است که ناترکس یک برند قابل اعتماد بوده است زیرا به توسعه طیف گسترده‌ای از محصولات نتیجه‌گرا ادامه داده است.

امروزه مکمل های ناترکس در سراسر جهان در بیش از 100 کشور توزیع و استفاده می شود. ناترکس با ارائه بهترین راه حل های ممکن به بازار توانسته است تا به کاربران کمک کند تا سریعتر به اهداف بدنی و تناسب اندام خود برسند.

طریقه مصرف مکمل گلوتامین درایو ناترکس

1 پیمانه مکمل گلوتامین درایو ناترکس را با 6 تا 10 اونس آب یا نوشیدنی ورزشی مورد علاقه خود مخلوط کنید و 1 تا 2 بار در روز مصرف کنید. برای بهترین نتیجه، 2 پیمانه در روز مصرف کنید. در روزهای تمرین، 1 وعده را 45 تا 60 دقیقه قبل از تمرین و 1 وعده بعد از تمرین مصرف کنید.

اگر مکمل من حاوی گلوتامین باشد نیاز به خرید این محصول دارم؟

خیر، در این مورد، نیازی به مکمل ال گلوتامین جداگانه (مستقل) ندارید. بسیاری از برندهای محصولات جایگزین وعده غذایی و مکمل های پروتئینی حاوی گلوتامین هستند که مصرف مکمل های جداگانه را کاملا غیر ضروری می کند. هر پروتئین وی از قبل حاوی گلوتامین (و سایر اسیدهای آمینه ضروری) در دوز کافی است. به عنوان مثال، وی گلد استاندارد اوپتیموم نوتریشن (بهترین پروتئین وی موجود در بازار) حاوی 4 گرم گلوتامین در هر وعده است. این تمام نیازهای روزانه شما به ال-گلوتامین را برآورده می کند. یا حتی بهتر، پودر پروتئین Kaged Muscle Kasein حاوی حتی 5.0 گرم گلوتامین و اسید گلوتامیک در هر وعده (1 پیمانه یا 35.6 گرم) است. با این حال، اگر روزی 1 شیک پروتئین مصرف می کنید، همچنان می توانید 5 گرم ال-گلوتامین اضافی را از یک مکمل گلوتامین جداگانه دریافت کنید.

بهترین مکمل هایی که همراه این محصول می توانید استفاده کنید

این فرمول بدون طعم و بو به راحتی با مکمل های دیگر از جمله BCAA ، EAA، پروتئین، کراتین، نوشیدنی قبل از تمرین و بعد از تمرین ترکیب می شود. به خاطر داشته باشید که پروتئین وی و کازئین از قبل حاوی مقداری ال-گلوتامین هستند. همین امر می تواند برای برخی از فرمول های قبل و بعد از تمرین نیز صادق باشد.

خرید مکمل گلوتامین درایو ناترکس از کجا؟

مکمل گلوتامین درایو ناترکس یکی از محصولاتی است که می توانید از فروشگاه ورزشیک خریداری کنید. این فروشگاه علاوه بر محصولات برند ناترکس مکمل های مشهورترین و محبوب ترین برندهای موجود در بازار مکمل را عرضه می کند. اگر به دنبال مکمل اصل و اورجینال هستید می توانید محصولات فروشگاه را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *