معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

در این مقاله قصد داریم به معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت بپردازیم. اگر در سال های اخیر برای خرید مکمل پروتئین اقدام کرده باشید متوجه شده اید که گزینه های متنوعی در بازار وجود دارد. این مسئله باعث سردرگمی کاربران می شود. در حالی که ماده فعال اصلی اکثر این مکمل های یکسان است (یا کنسانتره پروتئین وی یا ایزوله پروتئین وی)، این پودرها در واقع می توانند از نظر طعم و بافت بسیار متفاوت باشند. بسته به اینکه چه طعم دهنده ها، شیرین کننده ها یا مکمل های دیگری به فرمول استفاده شده است این محصولات از هم متمایز هستند.

توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده بر اساس تاریخ 27/01/1403 می باشد و ممکن است بعدها تغییر پیدا کند.

1- وی رول وان R1 Whey Blend Protein

قیمت 3000000 تومان

وی رول وان R1 Whey Blend Protein از ترکیب سه نوع پروتئین (کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز وی) ساخته شده است. به ازای هر پیمانه شما 24 گرم پروتئین، 70 میلی گرم کلسترول، 95 میلی گرم سدیم، 4 گرم کربوهیدرات، 130 میلی گرم سدیم، 1 میلی گرم آهن و 260 میلی گرم پتاسیم را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، این مکمل رول وان با اسیدهای آمینه BCAA، EAA و گلوتامین طبیعی غنی سازی شده است.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

2- وی اچ دی بی پی ای اسپورت BPI Sports Whey-Hd

قیمت 2450000 تومان

وی اچ دی بی پی ای اسپورت BPI Sports Whey-Hd یکی از مکمل های پروتئینی با کیفیت بالا است که به سرعت هضم می شود و سرشار از اسیدهای امینه ای است که به ریکاوری عضلات کمک می کنند. در هر وعده شما 25 گرم پروتئین را را دریافت خواهید کرد.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

3- پروتئین وی الیت دایماتیز Dymatize Elite 100% Whey Protein

قیمت 3700000 تومان

پروتئین وی الیت دایماتیز Dymatize Elite 100% Whey Protein منحصراً به منابع پروتئین وی متکی است. پروتئین وی یک منبع پروتئینی با جذب سریع است که حاوی تمام آمینو اسیدهای ضروری برای ساخت و حفظ عضلات است. این محصول قند کمی دارد و یک انتخاب عالی برای همه ورزشکارانی است که به میزان تغذیه خود اهمیت زیادی می دهند. این امر Dymatize Elite 100% Whey Protein را به یک انتخاب ایده آل بعد از تمرین یا بین وعده های غذایی تبدیل می کند.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

4- پروتئین وی ریشن ردکن وان Redcon1 Ration Whey Protein

قیمت 2700000 تومان

پروتئین وی ریشن ردکن وان Redcon1 Ration Whey Protein ترکیبی از پروتئین وی هیدرولیز شده و کنسانتره پروتئین وی است که برای تقویت رشد عضلانی، حمایت از ریکاوری عضلات و افزایش مصرف پروتئین روزانه طراحی شده است.

پروتئین وی ریشن ردکن وان Redcon1 Ration Whey Protein

5- پروتئن وی نیترو تک ماسل تک MuscleTech Nitro-Tech

قیمت 3300000 تومان

پروتئن وی نیترو تک ماسل تک MuscleTech Nitro-Tech یک پودر پروتئین ایزوله وی است که برای عضله سازی بدون چربی ساخته شده است. این محصول برای هر فردی که به دنبال عضله، قدرت و عملکرد بیشتر ست مناسب است. همچنین با مطالعه‌شده‌ترین شکل کراتین برای افزایش سریع‌تر عضلات و قدرت غنی سازی شده است.

پروتئن وی نیترو تک ماسل تک MuscleTech Nitro-Tech

6- پودر پروتئین وی کامپلکس ۱۰۰% الیمپ OLIMP WHEY PROTEIN COMPLEX

قیمت 3390000 تا 3450000 تومان

این محصول به دو فرم قوطی و کیسه ای ساخته شده است. پودر پروتئین وی کامپلکس ۱۰۰% الیمپ 2270 گرم OLIMP WHEY PROTEIN COMPLEX و پروتئین وی کامپلکس ۱۰۰% الیمپ 1800 گرم OLIMP WHEY PROTEIN COMPLEX که هر دوی این محصولات حاوی ترکیبی از کنسانتره پروتئین وی اولترافیلتر شده WPC (از شیر)، ایزوله پروتئین وی WPI – CFM® (از شیر) هستند. بسته به نیاز خود می توانید یکی از این محصولات خود را خریداری کنید.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

7- ایمپکت پروتئین وی مای پروتئین MyProtein Impact Whey

قیمت 3950000 تومان

ایمپکت پروتئین وی مای پروتئین MyProtein Impact Whey یک وی با کیفیت بالا است که 21 گرم پروتئین در هر وعده را ارائه می دهد و نیاز روزانه شما به پروتئین را برآورده می کند. این محصول با مواد مغذی کاملاً طبیعی همراه شده است و برای تمام اهداف تناسب اندام ایده آل است.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

8- پروتئین وی یو اس ان USN Blue Lab Whey

قیمت 1900000 تا 3300000 تومان

این محصول در وزن های مختلفی به بازار عرضه شده است. در فروشگاه ورزشیک شما می توانید برای خرید پروتئین وی یو اس ان 2 کیلوگرم USN Blue Lab Whey و پروتئین وی یو اس ان 908 گرم USN Blue Lab Whey اقدام کنید. BlueLab 100% Whey ترکیبی فوق العاده از با کیفیت ترین پروتئین وی ایزوله، کنسانتره و هیدرولیز برای رشد، حمایت و بازیابی بهینه عضلات است.

پروتئین وی یو اس ان USN Blue Lab Whey

9- پروتئین وی گلد کوین لورون Kevin LEVRONE GOLD WHEY

قیمت 2800000 تومان

پروتئین وی گلد کوین لورون Kevin LEVRONE GOLD WHEY پودر کنسانتره پروتئین وی است که برای تهیه شیک با پروتئین بالا ساخته شده است. این محصول برای ورزشکاران و افراد فعال بدنی که نیاز به پروتئین بالایی دارند تولید شده است. پروتئین به حفظ توده عضلانی کمک می کند.

پروتئین وی گلد کوین لورون Kevin LEVRONE GOLD WHEY

10- گلد استاندارد پروتئین وی 100% خالص اپتیموم نوتریشن

قیمت 5300000 تا 9990000 تومان

این محصول هم در دو فرم قوطی و کیسه ای ساخته شده است. پروتئین وی گلد استاندارد اوپتیموم OPTIMUM GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN با وزن 4.54 کیلوگرم دارای قیمت 9990000 تومان و گلد استاندارد پروتئین وی 100% خالص اپتیموم نوتریشن با وزن 2.25 کیلوگرم دارای قیمت 5300000 تومان می باشد. این مکمل یک پروتئین کامل و سریع هضم است که منبع اصلی آن پروتئین وی ایزوله شده است. شما می توانید برای مصرف روزانه یا برای ورزش های رقابتی از آن استفاده کنید.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

11- دایت وی اپلاید Diet Whey Applied Nutrition

قیمت 2650000 تومان

دایت وی اپلاید Diet Whey  Applied Nutrition پروتئینی است که از کنسانتره و ایزوله وی تشکیل شده است. این مکمل حاوی 20 گرم پروتئین در یک وعده است که به حفظ و رشد توده عضلانی و سلامت استخوان کمک می کند. این وعده حاوی تنها 1 گرم کربوهیدرات است که به لطف آن پروتئین برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند و هر کالری را حساب کنند مناسب است. به همین دلیل، چربی سوزها نیز بخشی از مواد تشکیل دهنده هستند، به ویژه ال-کارنیتین، عصاره چای سبز یا اسید لینولئیک مزدوج (CLA)، که به حفظ سطح طبیعی کلسترول در خون شما کمک می کند و به لطف آن می تواند بر وزن شما نیز تأثیر مثبت بگذارد. برای دستیابی به حداکثر نتایج، ترکیب دیت وی با فعالیت ورزشی توصیه می شود.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

12– وی اپلاید کریتیکال Applied Nutrition Critical Whey Protein

قیمت 2600000 تومان

وی اپلاید کریتیکال Applied Nutrition Critical Whey Protein با استفاده از ترکیب منحصربه‌فردی از کنسانتره پروتئین وی، پروتئین وی ایزوله و پروتئین وی هیدرولیز شده تولید شده است. کنسانتره پروتئین وی توسط فناوری اولترا فیلتراسیون حاوی سطوح بالایی از پروتئین و آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) تولید می شود. پروتئین وی ایزوله با کیفیت ترین پروتئین است و با استفاده از Cross-Flow-Micro-Filtration تولید می شود. پروتئین وی هیدرولیز شده یک پروتئین از پیش هضم شده است که به صورت آنزیمی به پپتیدها تجزیه می شود. این پروتئین های با ارزش بیولوژیکی بالا و به راحتی هضم می شوند از رشد و نگهداری عضله حمایت می کنند.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

13- پروتئین وی ناترکس NUTREX PREMIUM 100% WHEY

قیمت 2650000 تومان

پروتئین وی ناترکس NUTREX PREMIUM 100% WHEY سوخت خالص عضله سازی است و برای اهداف عضله سازی شما مناسب است. 24 گرم پروتئین وی ، 11.3 گرم EAAs و 5.3 گرم BCAA در هر وعده منبع تغذیه اصلی بدن شما برای رشد؛ قدرت، عملکرد و ریکاوری عضلات را فراهم می آورد.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

14- پروتئین وی 100 درصد ناترند 2250 گرم Nutrend 100% WHEY Protein

قیمت 2900000 تومان

پروتئین وی 100درصد ناترند 2250 گرم Nutrend 100% WHEY Protein بر اساس یک کنسانتره وی اولترا فیلتر شده (WPC) همراه با خالص ترین شکل پروتئین ایزوله وی (WPI)، تولید شده توسط میکروفیلتراسیون CFM است. به لطف این فناوری، پروتئین ها تمام بخش های خواص بیولوژیکی موثر خود را برای حداکثر اثربخشی تمرین شما حفظ می کنند. ماده خام ثبت شده INSTANT WHEY سپس حلالیت کامل پروتئین را برای راحتی کامل در تهیه نوشیدنی پروتئینی شما تضمین می کند.

پروتئین وی 100 درصد ناترند 2250 گرم Nutrend 100% WHEY Protein

15- پروتئین آنابولیک پرایم کوین لورون Kevin LEVRONE ANABOLIC PRIME-PRO

قیمت 2590000 تومان

پروتئین آنابولیک پرایم کوین لورون Kevin LEVRONE ANABOLIC PRIME-PRO با ترکیبی پروتئینی از هیدرولیزات و کنسانتره وی، آزادسازی سریع خون برای ریکاوری بعد از تمرین ساخته شده است. این محصول برای ورزشکاران و افراد فعال بدنی با تقاضای بیشتری برای پروتئین ساخته شده است. پروتئین به حفظ و رشد توده عضلانی کمک می کند.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

16- وی کواترو مگنوم Magnum Quattro

قیمت 5890000 تومان

وی کواترو مگنوم Magnum Quattro پودر پروتئین ایزوله خالص با 4 ایزوله با کیفیت بالا شامل ایزوله پروتئین وی، ایزوله پروتئین شیر، ایزوله کازئین میسلار و ایزوله پروتئین تخم مرغ فرموله شده است. همچنین حاوی چربی های ضروری دانه کتان است. این مواد می توانند جذب پروتئین و بروملین را برای بهبود عملکرد گوارشی تقویت کنند و از آنجایی که پودر بدون گلوتن است در حالی که تقریباً حاوی لاکتوز نیست، ناراحتی روده ای را تجربه نخواهید کرد.

وی کواترو مگنوم Magnum Quattro

17- پروتئین اولترا وی کمپلکس یاماموتو YAMAMOTO Ultra WHEY COMPLEX

قیمت 3800000 تومان

پروتئین اولترا وی کمپلکس یاماموتو YAMAMOTO Ultra WHEY COMPLEX  مکملی بر پایه 100% کازئین میسلار است. کازئین  میسلار یک پروتئین با کیفیت برتر و با آزادسازی کند است که از شیر به دست می آید. به لطف فرآیند اولترا فیلتراسیون در دمای پایین، کازئین میسلی به آهستگی توسط معده جذب می شود و از آزاد شدن تدریجی اسیدهای آمینه در ماهیچه ها در مدت طولانی اطمینان حاصل می کند. این باعث می‌شود کازئین میسلار مکمل پروتئینی ایده‌آل برای مصرف بین وعده‌های غذایی و قبل از رفتن به رختخواب باشد.

پروتئین اولترا وی کمپلکس یاماموتو YAMAMOTO Ultra WHEY COMPLEX

18- کنسانتره پروتئین وی اس اف دی SFD WPC Protein Plus

قیمت 2450000 تومان

کنسانتره پروتئین وی اس اف دی SFD WPC Protein Plus یک مکمل پروتئینی با کیفیت بالا، با فعالیت آنابولیک بالا و ارزش بیولوژیکی بالا است. این مکمل حاوی حداکثر 24 گرم پروتئین در هر وعده است که آن را به یک منبع عالی از پروتئین رژیمی برای کسانی که تمرین می کنند یا در مرحله ریکاوری هستند تبدیل می کند. برای ورزشکاران و همچنین برای علاقه مندان به ورزش ساخته شده است. WPC PROTEIN PLUS به طور استثنایی منوی روزانه را با پروتئین غنی می کند، به سرعت جذب می شود و همچنین کاتابولیسم عضلات را مسدود می کند و ریکاوری پس از تمرین را تسریع می کند.

کنسانتره پروتئین وی اس اف دی SFD WPC Protein Plus

19- پروتئین وی 100% تیم وان TeamOne 100% Whey Protein

قیمت 3100000 تومان

پروتئین وی 100% تیم وان  TeamOne 100% Whey Protein یک پودر نوشیدنی پروتئینی با شیرین کننده است که برای حمایت از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا ساخته شده است. شواهد علمی وجود دارد که نشان می‌دهد ترکیبی از تمرینات شدید بدنی و افزایش مصرف پروتئین به رشد و حفظ توده عضلانی و حفظ استخوان‌های طبیعی کمک می‌کند.

 

20- پنکیک پروتئین وی 1000 گرم استرویت OstroVit Protein Pancakes 1000

قیمت 990000 تومان

پنکیک پروتئین وی 1000 گرم استرویت OstroVit Protein Pancakes 1000 منبع اصلی پروتئین کنسانتره پروتئین وی است که با پروتئین تخم مرغ و پروتئین شیر غنی سازی شده است. کنسانتره پروتئین وی یک منبع عالی از پروتئین حیوانی سالم است که حاوی طیف وسیعی از اسیدهای آمینه لازم برای تشکیل فیبرهای عضلانی است. به شدت از روند رشد ماهیچه ها پشتیبانی می کند و ترمیم فیبر عضلانی را افزایش می دهد. به صورت آنابولیک و ضد کاتابولیک عمل می کند – از تجزیه بافت عضلانی جلوگیری می کند. کاهش خستگی و تسریع ریکاوری عضلات پس از تمرین را به ارمغان می آورد.

پنکیک پروتئین وی 1000 گرم استرویت OstroVit Protein Pancakes 1000

21- پروتئین افتر تراینینگ ناترند Nutrend AFTER TRAINING PROTEIN

قیمت 3350000 تومان

پروتئین افتر تراینینگ ناترند Nutrend AFTER TRAINING PROTEIN دارای ترکیبی فوق العاده از پروتئین است که به همه ورزشکاران یک کمپلکس پروتئین کامل را ارائه می دهد. اساس این پروتئین از یک ترکیب پروتئینی بسیار باکیفیت تشکیل شده است که در جذب آسان و سریع و کارایی عالی است. بخشی از این مخلوط عبارتند از HydrovonTM ایزوله وی هیدرولیز شده، یک ایزوله پروتئین وی ممتاز (WPI) و یک کنسانتره وی فوق فیلتر شده برتر (WPC). پروتئین پس از تمرین برای ورزشکاران سخت تمرین برای حمایت از رشد عضلات و تسریع ریکاوری پس از تمرینات چالش برانگیز ایده آل است.

پروتئین افتر تراینینگ ناترند Nutrend AFTER TRAINING PROTEIN

22- لین وی ماسل اسپرت Musclesport Lean Whey Revolution

قیمت 4800000 تومان

لین وی ماسل اسپرت Musclesport Lean Whey Revolution یکی از مکمل های پروتئین پیشرو است که از سال 2013 در بهترین فروشگاه های خرده فروشی موجود بوده است. این مکمل در هر وعده 25 گرم پروتئین ایزوله و پپتیدهای وی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

لین وی ماسل اسپرت Musclesport Lean Whey Revolution

23- پروتئین وی اسکال لبز 2 کیلو Skull Labs Whey Executioner

قیمت 2590000 تومان

پروتئین وی اسکال لبز 2 کیلو Skull Labs Whey Executioner مجموعه ای از کنسانتره با کیفیت بالا و ایزوله پروتئین وی است که با استفاده از فناوری خلاقانه میکروفیلتراسیون سرد ساخته شده است. به لطف این، پروتئین دارای پروفایل اسید آمینه تا حد ممکن نزدیک به طبیعی است، طعم شیری دلپذیری دارد و به خوبی بدون تشکیل گوله حل می شود.

پروتئین وی اسکال لبز 2 کیلو Skull Labs Whey Executioner

24- پروتئین وی اکتیولب ACTIVLAB 100% Whey Premium

قیمت 2900000 تومان

پروتئین وی اکتیولب ACTIVLAB 100% Whey Premium یک پروتئین با کیفیت با 75% پروتئین از کنسانتره وی ممتاز است. این یک منبع پروتئین سریع هضم با ارزش بیولوژیکی بالا و مشخصات اسید آمینه استثنایی است. علاوه بر این، هیچ اثری از قند اضافه شده یا شیرین کننده آسپارتام وجود ندارد. این باعث می شود برای افرادی که سعی می کنند کالری دریافتی خود را به حداقل برسانند و از رشد توده عضلانی خالص حمایت کنند، ایده آل می شود.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت
25- پروتئین وی سینتا 6 بی اس ان

قیمت 4850000 تومان تا 5420000 تومان

پروتئین وی سینتا 6 بی اس ان BSN SYNTHA-6 Whey Protein هم در دو بسته بندی قوطی و کیسه ای عرضه می شود. یک پودر پروتئینی فوق‌العاده است که حاوی 6 پروتئین کامل جداگانه است که به شما کمک می‌کند عضله بدون چربی را بدست آورید و ریکاوری کنید. هر کدام با سرعت هضم متفاوت و پروفایل اسید آمینه متمایز همراه است. این ترکیب تضمین می کند که عضلات شما تا 8 ساعت با با کیفیت ترین ترکیب پروتئین های موجود در جهان سوخت رسانی می شوند.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

26- مکمل وی ایکس اس رونی کلمن

قیمت 2450000 تومان

مکمل وی ایکس اس رونی کلمن با ارائه پودر پروتئین وی خوشمزه با کیفیت بالا با قیمتی مقرون به صرفه، بازی پروتئین را تغییر می دهد. همه می دانند که پروتئین چیزی است که به عضله سازی و دستیابی به اهداف بدن کمک می کند. همه همچنین می دانند که وی منبع ترجیحی پروتئین است. Whey XS 20 گرم پروتئین با کیفیت در هر پیمانه را با قیمتی که برای شما منطقی است ارائه می دهد.

27- پروتئین وی ریپد اینسین لبز  Insane Labz Insane Whey Ripped

قیمت 3400000 تومان

پروتئین وی ریپد اینسین لبز  Insane Labz Insane Whey Ripped با دوز کامل 25 گرم پروتئین پس از پایان تمرین، افزایش عضلات بدون چربی را افزایش می دهد. Insane Whey با پروفایل اسیدهای آمینه BCAA طبیعی زمان ریکاوری شما را افزایش می دهد و همزمان عضله بدون چربی را می سازد.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

28- کنسانتره وی پروساپس PROSUPPS Whey Concentrate

قیمت 2750000 تومان

کنسانتره وی پروساپس PROSUPPS Whey Concentrate یک انتخاب عالی برای دریافت پروتئین روزانه است که برای ساخت، ریکاوری و حفظ عضلات بدون چربی نیاز دارید. این مکمل سرشار از اسیدهای آمینه طبیعی است و حاوی 24 گرم پروتئین وی با کیفیت بالا در هر وعده است. کنسانتره وی برای کسانی طراحی شده است که به دنبال پروتئین وی همه کاره برای حمایت از رشد ماهیچه های بدون چربی و ریکاوری بعد از تمرین هستند.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

29- پودر پروتئین وی موتانت Mutant Whey

قیمت 2750000 تومان

پودر پروتئین وی موتانت Mutant Whey از کنسانتره پروتئین وی، ایزوله، هیدرولیز و کنسانتره پروتئین/فسفولیپید تشکیل شده است. همه آنها سرعت آزادسازی مشخصی دارند که تضمین می کند عضلات شما به طور مداوم اسیدهای آمینه از جمله غلظت بالای BCAA و EAA را دریافت می کنند. این محصول برای مصرف بلافاصله بعد از تمرین کاملاً مناسب است زیرا حاوی پروتئین وی سریع هضم با چند کربوهیدرات است. مواد مغذی ذخایر گلیکوژن تخلیه شده را دوباره پر می کنند، سنتز پروتئین ماهیچه را تحریک می کنند و ریکاوری را تسریع می کنند.

پودر پروتئین وی موتانت Mutant Whey

30- پروتئین وی دلوکس بادی اتک 2300 گرم Body Attack Extreme Whey Deluxe

قیمت 4800000 تومان

پروتئین وی دلوکس بادی اتک 2300 گرم Body Attack Extreme Whey Deluxe یک منبع پروتئین عالی است. این مکمل بهترین گزینه برای ورزشکارانی است که به بخش بیشتری از پروتئین نیاز دارند، برای همه کسانی که برای داشتن اندام بهتر تمرین می کنند و همه کسانی که فقط از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنند و مایلند مقداری پروتئین اضافی به رژیم غذایی خود اضافه کنند.

معرفی 30 تا از محبوب ترین مکمل های پروتئین وی همراه با قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *