9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

در مقاله امروز مسترجیم قصد داریم 9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان را معرفی کنیم.  وقتی افراد برای اولین بار شروع به تمرین می کنند ، معمولاً با هر تکراری که انجام می دهند، یک حس هیجان و سرخوشی دارند. اما از آنجایی که آنها تازه کار و مبتدی هستند، یکی از چیزهایی که تمایل دارند از آن غافل شوند این است که نتایج یک شبه به دست نمی آید.

علاقه مند به دیدن دستاوردها، یا به عبارت دقیق تر تغییرات فیزیکی، آنها را وادار می کند از هر مکملی که موفقیت را تضمین می کند استفاده کنند.

اما یک رویکرد خوب برای مصرف مکمل‌های ورک اوت به عنوان یک مبتدی این است که تحقیق کنید و آنچه مناسب شما است را استفاده کنید. بهتر است با کارشناسان صنعت خود مشورت کنید و برنامه متناسب خود را دریافت کنید.

در حین تحقیق درباره مکمل‌های ورک اوت ، ممکن است نتوانید مکمل‌هایی را که برای مبتدیان مناسب هستند و به بهبود نتایج کمک می‌کنند، تعیین کنید – از جمله مکمل‌هایی که عملکرد، قدرت و ریکاوری را افزایش می‌دهند.

این چیزی است که ما در اینجا قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، کدام مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان مناسب است؟

بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان کدام است؟

در ادامه بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان را به شما معرفی خواهیم کرد:

پودرهای پروتئینی  برای مبتدیان

پروتئین بلوک ساختمانی بدن شماست. و اگر به اندازه کافی از آن استفاده نکنید، نمی توانید تغییرات مثبت زیادی را در بدن خود مشاهده کنید. از این رو، توصیه می کنیم این اولین مکملی باشد که مصرف می کنید.

NITRO-TECH 100% WHEY GOLD

اگر یک مکمل وجود داشته باشد که همه ورزشکاران آن را حیاتی می دانند، آن پروتئین وی است. دلیل آن ساده است – هیچ مکملی بهتر از پروتئین برای ساخت عضلات بهتر نیست. پروتئین وی سرشار از تمام 9 اسید آمینه ضروری و همچنین BCAAs، این مکمل اصلی برای تمرین به شما کمک می کند تا عضلات خود را فرم دهید و همچنین ریکاوری مناسب عضلات را فراهم می کند.

علاوه بر این، پروتئین وی می تواند به افرادی که می خواهند وزن کم کنند نیز کمک کند. به طور خلاصه، حتی اگر اهل باشگاه نباشید، مصرف پروتئین ضروری است زیرا نقش مهمی در بازسازی سلولی و عملکردهای بدن دارد.

نیتروتک ماسل تک Nitro-Tech 100% Whey Gold ماسل تک دارای 24 گرم پروتئین به همراه 5.5 گرم BCAA است که ریکاوری سریع را تضمین می کند. علاوه بر این، این مکمل پری ورک اوت برای مبتدیان حاوی گلوتامین است که فراوان ترین اسید آمینه در بدن ماست.

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

پروتئین گیاهی

همانطور که بیشتر شما می دانید، تمام پروتئین ها از یک منبع بدست نمی آیند. به عنوان مثال، پروتئین وی، یک پروتئین حیوانی است، بنابراین اگر گیاهخوار یا ویگان هستید، گزینه مناسبی برای شما نیست.

خوشبختانه، مکمل های تمرینی گیاهی زیادی (مانند پروتئین گیاهی) برای مبتدیان در بازار موجود است.  بنابراین، اگر به دنبال یک پودر پروتئینی بی خطر برای گیاهخواری هستید، بدانید که Plant Protein ماسل تک یک انتخاب عالی برای شماست. فرمول این مکمل حاوی 26 گرم پروتئین، ترکیبی از فابا و ماش، پروتئین نخود، برنج قهوه ای و دانه کدو تنبل است. علاوه بر این، با مصرف 9 گرم EAA می توانید عملکرد خود را افزایش دهید.

مکمل های پری ورک اوت برای مبتدیان

همانطور که از نام آن پیداست، مکمل‌های قبل از تمرین برای مبتدیان قبل از جلسات شما مصرف می‌شوند و بهترین عملکرد ممکن را تضمین می‌کنند.

کافئین ماسل تک

ممکن است شنیده باشید که برخی از افراد باتجربه باشگاه به شما پیشنهاد می‌کنند قبل از ورزش یک فنجان قهوه بنوشید. همانطور که می دانید، کافئین ماسل تک خستگی را کاهش می دهد و انرژی زیادی را تقویت می کند و تمرینات شما را بسیار موثرتر می کند.

با این حال، طعم قهوه مورد علاقه همه نیست، اما خوشبختانه، کافئین به شکل مکمل نیز وجود دارد.

اگر می خواهید تمرینات خود را به حداکثر برسانید، به خصوص اگر انگیزه ای برای رفتن به باشگاه ندارید، مکمل کافئین ماسل تک دارای 220 میلی گرم کافئین در هر قرص برای مبارزه با خستگی، افزایش هوشیاری و افزایش شدت تمرین در باشگاه است.

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

پری ورک اوت EUPHORIQ

مانند کافئین، پری ورک اوت EUPHORIQ  سطح انرژی و تمرکز شما را افزایش می دهد و در نتیجه می تواند قدرت و اندازه عضلات شما را از طریق موادی که جریان خون را افزایش می دهد، بهبود بخشد.

با این حال، به جای استفاده از کافئین، EuphoriQ ماسل تک از عنصر Enfinity ® Paraxanthine – کاتالیزور انرژی پاک که فراتر از کافئین برای تمرینات شدید استفاده می کند. فقط یک پیمانه مواد با دوز بالینی را برای افزایش پمپاژ، عملکرد و عضله سازی ارائه می دهد.

مکمل های عضله سازی برای مبتدیان

مکمل های عضله ساز محصولات غذایی هستند که برای حمایت و تقویت روند رشد و تکامل عضلانی در افرادی که در تمرینات مقاومتی یا سایر اشکال ورزش شرکت می کنند طراحی شده اند.

این مکمل ها معمولاً حاوی انواع مختلفی از مواد کلیدی مانند پروتئین، اسیدهای آمینه، کراتین و سایر مواد مغذی هستند که می توانند به ریکاوری عضلات، سنتز پروتئین و عملکرد کلی کمک کنند.

مس گینر ماسل تک

به طور معمول، اکثر افراد به باشگاه می روند تا عضلات خود را مانند همیشه قوی کنند. با این حال، کسانی از شما که قبلاً اولین قدم‌ها را در این سفر برداشته‌اید، می‌دانید که چقدر می‌تواند چالش برانگیز باشد. یعنی، مصرف غذاهای کامل به اندازه کافی برای دیدن نتایج قابل مشاهده، گران و زمان بر است، جایی که گینرها وارد عمل می شوند.

100% Mass Gainer ماسل تک یکی از پرفروش ترین های مکمل هایی است که به دلیل ارائه نتایج استثنایی مورد توجه قرار گرفته است. شاید به همین دلیل است که بسیاری از مردم از آن به عنوان سوخت عضلات یاد می کنند. فرمول این مکمل برای عضله سازی حاوی 60 گرم پروتئین و 1500 کالری است، بنابراین پروتئین، کربوهیدرات و کالری دریافتی شما را افزایش می دهد.

علاوه بر این، دارای 5 گرم کراتین است که انرژی تولید می کند و تمرینات HIIT و بلند کردن اجسام سنگین را بسیار آسان تر از حد معمول می کند. در نهایت، ماسل تک از نسبت دقیق کربوهیدرات به پروتئین برای رشد ماهیچه‌های شما استفاده کرده است که منجر به دستاوردهای چشمگیر می‌شود.

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

کراتین برای مبتدیان

کراتین، یک ترکیب طبیعی، در کبد، لوزالمعده و کلیه ها از اسیدهای آمینه مانند گلیسین، آرژنین و متیونین سنتز می شود. این فرآیند برای انرژی ماهیچه ای حیاتی است. پس از تولید، کراتین از طریق جریان خون به عضلات شما منتقل می شود، جایی که نقش مهمی در افزایش عملکرد و عملکرد ماهیچه ایفا می کند.

کراتین پلاتینیوم ماسل تک

کراتین بازسازی سلول های ماهیچه ای ATP، منبع اصلی انرژی بدن را افزایش می دهد. سطوح بالاتر ATP شما را قادر می سازد سخت تر تمرین کنید و سریع تر ریکاوری کنید و در نتیجه بهره وری را افزایش دهید.

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

سایر مکمل های قبل از تمرین برای مبتدیان

مولتی ویتامین پلاتینیوم ماسل تک

اکنون که در حال ورزش هستید، بدن شما به مواد مغذی بسیار بیشتری نسبت به حالت معمول نیاز دارد. مصرف منظم ویتامین های مختلف کمک فوق العاده ای به سفر تناسب اندام شما می کند

با در نظر گرفتن این موضوع، مولتی ویتامین پلاتینیوم دارای فرمولی قابل توجه با بیش از 18 ویتامین است که نیاز روزانه را برآورده می کند. علاوه بر این، این مکمل پری ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان همچنین دارای 865 میلی گرم اسید آمینه، همراه با 536 گرم ماتریکس گیاهی است.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که شیوه های مدرن تولید مواد غذایی کیفیت محصول را به میزان قابل توجهی کاهش داده و میزان ویتامین ها و مواد معدنی را کاهش داده است. به همین دلیل، این مکمل اولیه برای ورزش کردن ضروری است.

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

روغن ماهی امگا ماسل تک

در حالی که اسیدهای چرب امگا 3 فواید بسیاری برای مردان و زنان در تمام سنین دارند، به ویژه برای بدنسازان و سایر ورزشکاران به دلیل توانایی آنها در کاهش التهاب مفید است. روغن ماهی منبع عالی امگا 3 است. روغن ماهی ماسل تک حاوی اسیدهای چرب دوکوزا هگزانوئیک اسید (DHA) و ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) است.

EPA و DHA به طور طبیعی در ماهی‌های چرب و آب سرد (ساردین، سالمون، ماهی خال خالی) یافت می‌شوند، اما در ماهی‌های کم‌چرب مانند ماهی تن و تیلاپیا که اتفاقاً دو ماهی هستند که اغلب بدنسازان مصرف می‌کنند، به فراوانی وجود ندارد.

اینها منابع پروتئینی کم‌چرب عالی هستند، اما اگر به دنبال ماهی تن و تیلاپیا هستید و فکر می‌کنید تمام امگا 3 مورد نیاز خود را دریافت می‌کنید، ممکن است اینطور نباشد.

در نهایت، بهترین راه برای دریافت سطوح بالای EPA و DHA یا به طور طبیعی یا از طریق مکمل های روغن ماهی با کیفیت بالا مانند روغن ماهی پلاتینیوم ماسل تک است.

هر دو روش فوایدی دارند، اما مکمل‌های روغن ماهی را نمی‌توان از نظر قدرت با هم مقایسه کرد، و آن را به بهترین منبع این امگا 3‌های کلیدی تبدیل می‌کند.

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

گلوتامین پلاتینیوم ماسل تک

گلوتامین یکی از فراوان‌ترین آمینو اسیدها در بدن ما است که عمدتاً به ریکاوری و رشد عضلات کمک می‌کند. در ابتدا، مطمئناً تمرینات شما شدید خواهد بود و در نتیجه باعث تجزیه عضلات و کاهش ذخایر گلوتامین می شود.

با مصرف گلوتامین پلاتینیوم ماسل تک ، عملاً با پر کردن شکاف های خود می توانید کل فرآیند را تسریع کنید. گلوتامین پلاتینیوم ماسل تک 5 گرم گلوتامین درجه یک را بدون فیلر یا افزودنی ارائه می دهد. این محصول با HPLC آزمایش و تأیید شده است، بنابراین می دانید که خالص، قدرتمند و مؤثر است!

9 مورد از بهترین مکمل های ورک اوت ماسل تک برای مبتدیان

جمع بندی

تمام مکمل های ذکر شده در بالا نتایج عالی ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا به اهداف تناسب اندام خود خیلی سریعتر دست پیدا کنید. به عبارت ساده ، این مکمل های قبل از تمرین را برای مبتدیان انتخاب کنید و از تمام مزایایی که با آنها همراه است لذت ببرید. شما می توانید برای خرید مکمل پری ورک اوت ماسل تک از طریق فروشگاه مسترجیم اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *