بهترین پروتئین وی اپلاید : از پروتئین وی ایزوله تا پروتئین گیاهی

بهترین پروتئین های وی اپلاید مسترجیم : از پروتئین وی ایزوله تا پروتئین گیاهی

در این مطلب قصد داریم بهترین پروتئین های وی اپلاید که از فروشگاه مسترجیم می توانید خریداری کنید را به شما معرفی کنیم. پروتئین وی یک مکمل غذایی محبوب است که از شیر مشتق می شود و معمولاً توسط ورزشکاران، بدنسازان و علاقه مندان به سلامت برای حمایت از رشد عضلانی و سلامت کلی استفاده می شود.

پروتئین وی یک پروتئین کامل است، به این معنی که حاوی تمام آمینو اسیدهای ضروری بدن برای عملکرد صحیح است و به سرعت و به راحتی توسط بدن جذب می شود. علاوه بر ساخت و حفظ توده عضلانی، مصرف پروتئین آب پنیر به مدیریت وزن، بهبود عملکرد سیستم ایمنی، کاهش فشار خون، کاهش التهاب و بهبود کنترل قند خون کمک می کند.

آیا پروتئین وی اپلاید برای شما مناسب است؟

بله، پروتئین وی اپلاید مزایای زیادی را ارائه می دهد که در ادامه به برخی از آنها شاره خواهیم کرد:

1. ساخت و حفظ توده عضلانی

پروتئین وی اپلاید یک منبع پروتئین با کیفیت بالا است که به راحتی توسط بدن جذب می شود و آن را به گزینه ای ایده آل برای ورزشکاران و بدنسازانی تبدیل می کند که به دنبال ساخت و حفظ توده عضلانی هستند.

2. مدیریت وزن

برخی از مطالعات نشان داده اند که مصرف پروتئین وی اپلاید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کنترل شده با کالری می تواند با افزایش احساس سیری و کاهش کالری دریافتی، به کاهش و مدیریت وزن کمک کند.

3. بهبود عملکرد سیستم ایمنی

پروتئین وی حاوی ترکیباتی به نام ایمونوگلوبولین است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند.

4. کاهش فشار خون

برخی از مطالعات نشان می دهد که مصرف پروتئین وی می تواند به کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون کمک کند.

5. کاهش التهاب

پروتئین وی ممکن است دارای خواص ضد التهابی باشد که می تواند به کاهش التهاب در بدن و کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری ها کمک کند.

6. بهبود کنترل قند خون

برخی از مطالعات نشان می دهد که پروتئین وی ممکن است به بهبود کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند.

مهم است که به یاد داشته باشید که بیشتر این فواید از مصرف پروتئین وی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل ناشی می شوند.

چرا باید هنگام خرید مکمل پروتئین وی اپلاید را انتخاب کنید؟

پروتئین وی دارای جذب سریعی است و اسیدهای آمینه آن به سرعت توسط بدن ما جذب می شود. در نتیجه، به عنوان منبع خوبی از پروتئین برای یک میان وعده قبل یا بعد از تمرین عمل می کند. اما به خاطر داشته باشید که برای اینکه پودر پروتئین وی شما واقعاً به رشد عضلات کمک کند، باید تلاش لازم را در باشگاه انجام دهید. عضله سازی فقط با مصرف پروتئین وی تنها امکان پذیر نیست.

به طور کلی سه نوع پروتئین وی وجود دارد:

1. کنسانتره پروتئین وی (WPC): این یک پروتئین غلیظ است که بیشتر مواد مغذی را حفظ می کند. اکثر پروتئین های غیر ایزوله از WPC تشکیل شده اند.

2. پروتئین وی ایزوله (WPI) : این شبیه به WPC است اما بیشتر کربوهیدرات ها، چربی ها و ویتامین های محلول در چربی حذف شده اند، بنابراین پودر درصد پروتئین بیشتری دارد. به طور معمول، ایزوله سریعتر هضم می شود و بنابراین برای برخی سازگارتر است. به همین دلیل، اکثر مربیان و متخصصان تغذیه WPI را توصیه می کنند، اگرچه اغلب گران تر است.

3. پروتئین وی هیدرولیز (WPH): پروتئینWPH از قبل هضم شده در نظر گرفته می شود زیرا پپتیدها – بلوک های سازنده پروتئین ها – را تجزیه می کند تا به جذب سریعتر کمک کند. قبل از اینکه مصرف پروتئین خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، با پزشک خود مشورت کنید زیرا افرادی که مشکلات پزشکی خاصی مانند کمبود کلسیم یا فشار خون پایین دارند، ممکن است عوارض جانبی ناشی از پروتئین وی را تجربه کنند.

بهترین پروتئین های وی اپلاید مسترجیم کدام است؟

در ادامه بهترین پروتئین های وی اپلاید مسترجیم را به شما معرفی خواهیم کرد تا بهتر بتوانید برای خرید مکمل تصمیم گیری کنید. در هر بخش معرفی لینک مربوط به خرید پروتئین وی اپلاید آورده شده است که با کلیک روی آن می توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. در صورتی که تمایلی به انجام این کار ندارید می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه مکمل مسترجیم تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

پروتئین وی اپلاید ادونس طرح جدید

Applied Nutrition شیک پروتئینی کاملی را برای افزایش و نگهداری عضلات ایجاد کرده است. پودر پروتئین وی اپلاید ادونس طرح جدید از ترکیبی از کنسانتره پروتئین وی، پروتئین وی ایزوله و پروتئین وی پنیر هیدرولیز شده تشکیل شده است. استفاده از مکمل پروتئین در کنار ورزش به عضله سازی و حفظ آن کمک می کند. کنسانتره پروتئین وی با استفاده از فناوری اولترافیلتراسیون، حاوی پروتئین و BCAA ساخته شده است. فرایند فیلتراسیون Cross-Flow-Micro-Filtration برای ایجاد ایزوله وی اپلاید، با کیفیت ترین پروتئین برای بدن شما را فراهم می آورد. در نهایت، پروتئین وی هیدرولیز شده را می توان با استفاده از آنزیم ها برای ایجاد پپتید تجزیه کرد. اینها از نظر بیولوژیکی حیاتی هستند و به راحتی توسط بدن هضم می شوند.

پروتئین وی اپلاید ادونس طرح جدید

کلیر پروتئین وی ایزوله اپلاید Applied Nutrition Clear Whey Isolate

کلیر پروتئین وی ایزوله اپلاید Applied Nutrition Clear Whey Isolate یک مکمل پروتئینی عالی است که می توانید در رژیم غذایی خود قرار دهید. با استفاده از ایزوله وی اپلاید اولترا هیدرولیز شده، یک نوشیدنی پروتئینی خوشمزه و با طراوت را در اختیار خواهیم داشت که بیشتر شبیه آب میوه است تا میلک شیک. علاوه بر مزایای مهم یک شیک پروتئین معمولی، Clear Whey به سرعت جذب می شود و در هر وعده 25 گرمی فقط 90 کالری دار،. حاوی بیش از 21 گرم پروتئین، تنها 1 گرم کربوهیدرات و کمتر از 0.25 گرم قند و چربی است. Clear Whey محصولی مناسب برای کمک به رشد و حفظ عضلات است.

کلیر پروتئین وی ایزوله اپلاید Applied Nutrition Clear Whey Isolate

پودر دایت وی اپلاید Applied Nutrition Diet Whey

پودر پروتئن دایت وی اپلاید Applied Nutrition Diet Whey به دو صورت کیسه ای و قوطی وارد بازار شده است. Applied Nutrition این مکمل پروتئین با کیفیت بالا را تولید کرده است تا مواد مغذی مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد. با استفاده از این محصول می توانید استفاده حداکثری از ورزش و مدیریت وزن موثر را داشته باشید.

پودر پروتئین دایت وی یک ترکیب بسیار کم کربوهیدرات و پروتئین بالا است. در فرمول دایت وی پودر CLA، ال کارنیتین، عصاره چای سبز، پروتئین وی ایزوله و کنسانتره پروتئین وی را ترکیب شده است. این مواد در کنار هم به افزایش استقامت، مدیریت سوزاندن چربی در بدن کمک می کنند و در طول روز به شما انرژی می دهند.

Diet Whey 450g Chocolate بهترین پروتئین وی اپلاید : از پروتئین وی ایزوله تا پروتئین گیاهی

پروتئین وی ایزوله اپلاید ایکس پی Applied Nutrition Iso-xp

پروتئین وی ایزوله اپلاید ایکس پی Applied Nutrition Iso-xp هم به صورت قوطی و کیسه ای تولید شده است. پودر ISO-XP به گونه ای فرموله شده است که مصرف پروتئین بالایی را برای داشتن یک سبک زندگی سالم و فعال در اختیار شما قرار دهد. هر وعده بسته به طعم انتخابی شما حداقل 21 گرم پروتئین در هر وعده ارائه می کند. این مکمل یک ایزوله پروتئین وی است که 90 درصد محتوای پروتئین را ارائه می دهد.

پودر پروتئین ISO-XP با شیرین کننده و ایزوله پروتئین وی با کیفیت بالا ترکیب شده است. مکمل اپلاید دارای قند کم و محتوای کم چربی و همچنین کمتر از 1 گرم کربوهیدرات در هر وعده است. این باعث می شود ISO-XP مکمل ایده آلی برای کسانی باشد که به دنبال افزایش مصرف پروتئین روزانه خود هستند و در عین حال مصرف چربی ها و قندها را به حداقل برسانند. ISO-XP همچنین حاوی سویا نیست و از لسیتین آفتابگردان به عنوان امولسیفایر استفاده می کند.

پروتئین وی ایزوله اپلاید ایکس پی Applied Nutrition Iso-xp

اوتس پروتئین وی اپلاید Applied OATS

اوتس پروتئین وی اپلاید Applied OATS از پروتئین جو دو سر بدست آمده است. شما می توانید از این مکمل به عنوان یک صبحانه خوشمزه یا میان وعده استفاده کنید. Applied OATS یک وعده غذایی سالم، خوشمزه که برای بدن مفید است و به رفع گرسنگی شما در طول دوره های رژیم غذایی می پردازد را ارائه می دهد. شما می توانید آن را با شیر یا آب سرد یا گرم مخلوط کنید.

اوتس پروتئین وی اپلاید Applied OATS

پروتئین وی اپلاید گیاهی Applied Vegan-Pro

پروتئین وی گیاهی اپلاید Applied Vegan-Pro یک ترکیب کال پروتئین گیاهی است که از ترکیبی از پروتئین سویا، پروتئین نخود فرنگی و پروتئین برنج قهوه ای با کیفیت تشکیل شده است. این محصول طیف کاملی از اسیدهای آمینه ضروری را ارائه می دهد و در هر وعده 24 گرم پروتئین را در اختیار شما قرار می دهد. Vegan-Pro انتخاب خوبی برای هر گیاهخوارانی است که به دنبال افزایش مصرف پروتئین هستند. Vegan-Pro همراه با مشخصات اسیدهای آمینه شاخه دار (BCAA) لوسین، ایزولوسین و والین، می تواند به رشد و حفظ توده عضلانی کمک کند.

پروتئین وی اپلاید گیاهی Applied Vegan-Pro

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. اگر سوال یا نظری دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *